trött..?



Dom sista två dygnen har jag sovit som en klubbad säl hela nätterna å vaknat otroligt många timmar efter jag somnat, det har varit skönt men samtidigt blir man otroligt trött när man sover för mycket oxå..
Känner mig som Törnrosa faktiskt.. känns inte som jag sovit i hundra år men 1år iaf..
Betalade alla min räkningar i söndags för att det skulle vara gjort, igår hade inga pengar dragits och inte idag heller.. då började jag bli brydd och kikade in på internetbanken för att se vad jag gjort för galet.. där hade jag fyllt i att pengarna skulle dras 2009-09-29 braaa malin, bra!
vart tog det året vägen? =P



Ikväll är det hemmafruarna som gäller och sen blir det natt, imorgon är en annan dag! =)


Kram.

Kommentarer
Postat av: tobbe.

maaaliiina!

snart är det jul & juldagen :D

2008-10-09 @ 00:22:46
URL: http://vagskada.blogg.se/
Postat av: tobbe

Besviken malin!!



du får ju för fan berätta saker för mig!! :)

2008-10-12 @ 22:04:24
URL: http://vagskada.blogg.se/
Postat av: Lilian Häggblad

Hej Malin!

Läste i din blogg om Tobbes bilkörning och det verkar vara som vanligt.

Han och Katta skjutsade mig till Mölndal i höstas och jag är glad att jag inte fick hjärtinfarkt. Så jag förstår dig.

hehe.

God Jul och om du åker med Tobbe så påpeka att vi kör inte alltid så i Gbg.

Tobbes mamma

2008-12-23 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0