a dream come true..



Igår efter jag varit och fixat till den hopplösa ryggen och sedan städat hela lägenheten efter förra veckans bravader och tvättat högar med berg var det dax för lite utflykts-tajm!

Och jag fick äntligen åka till en plats jag velat åka till enda sedan jag var liten och åkte till morfar, svampen har alltid varit speciell och om man mot förmodan skulle sova i bilen när man passerade den så var dagen förstörd.
Höjdpunkten att åka till morfar var såklart att träffa han, äta godis och åka förbi svampen!







Nu ska jag gå på affären och köpa lite gofika, sen in en snabbis på Resia
och sen bär det iväg på dagens utflykt - destination Sundsvall.

Ha en bra dag!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0