Paxa...



När man var liten (mindre) kunde man paxa killar lite hur man ville och göra slut hur som helst, när som helst med vem som helst!
Även jag paxade.. Per blev mitt offer och vi blev tillsammans en härliga ryskaposten eftermiddag på Fritids, dock fick jag veta samma kväll när vi hade övernattning att han struntade i mig och hade varit tillsammans med både mig och min kompis Helena samma dag!
Jag var säkert bitter i några minuter tills jag hittade en ny att paxa.

Däremot vann nog jag paxandet om Per tillslut.. Vi är inte tillsammans men vi är världens bästa kompisar och har varit det sen vi kröp fram hos våran dagmamma.
Man skulle kunna säga att vi har ställt till med mycket hyss i alla våra dagar! =)

Nu är jag gammal nog och anser att paxa killar gör man när man är liten och där med basta! =)


Bjuder på en 80-tals bild med
 Rickard, Jag och Per!
=)

Kommentarer
Postat av: Per

haha men vilket sött kort på oss då =)

2009-08-04 @ 22:14:20
Postat av: Helen

Åh va söta ni e =)

2009-08-05 @ 18:50:48
URL: http://ingenkomentar.blogg.se/
Postat av: Annichen

herregud, vad söta ni var vi var inte stora på den tiden hos dagmamma ingrid inte! ;)

2009-08-10 @ 09:28:20
URL: http://anjosa.cybersite.se
Postat av: Hanna

Vad söta ni är :D Hörde under stråket att det tydligen paxades killar hit och dit även nu i våran ålder, haha så patetiskt :)

2009-08-11 @ 11:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0