sthlm..

Igår var vi några stycken som fick äran att åka ner på utbildning med jobbet nere i Stockholm!
Vi hade en kanon dag rakt igenom och allt flöt på som smör!
Avslutade med en kanon god middag å ett glas vitt innan flyget lyfte för hemfärd till Östersund igen.
Tackar för jag fick följa med på denna kanon dag å jag känner på mig att detta kommer bli grymt bra och roligt!! =)


Annars börjar semestern sakta men säkert avrundas men ännu är den inte slut!
En helg med en fullspäckad lördag återstår, skoj! =)

Internet, tv-kanaler och hemtelefonen hemma har dött ut totalt så just nu har jag krig med bredbandsbolaget och skulle kunna koka över då det här har inträffat lite för många gånger det här året.. grrrrr!
Ska ringa tebax ikväll och då lovade dom att dom ska beställa ett nytt modem till mig, annars jäklaar!

Hoppas ni haft en kanon dag i soolen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0