brrrrrr..


vad kallt det är idag, -19,8 visade termometern när jag klev upp imorse!
Nu jäklar knarrar det under skorna och bilen är riktigt trögstartad!
Men samtidigt så är det äntligen vinteeeer!! :)


Min lediga dag igår tillbringade jag inomhus med en sjukling och kvällen tillsammans med Tess hemma i hennes soffa, myspys! :)

Eftersom jag hade latmasken själv i mig igår, var jag ju bara tvungen att ta mig ut i kylan idag och införskaffa mina sista julklappar!
Och nu äntligen är nästan allt klart, är bara lite små fix kvar.. men det är sånt som inte går att fixa förrens nån dag innan självaste Julafton ändå så! :)
Så det känns jäkligt bra att det mesta är klart för inslagning nu, jihoo! :)


Nu ska jag tina upp mig själv med en varm kopp thé och förbereda mig inför ett kvällspass på jobbet!

Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0