död åt trollen!




Det här är ju helt otroligt.
Vad är det för fel på mina glödlampor egentligen?
I tisdags sa lampan i hallen upp sig, men efter jag gråtit nån krokodiltår fixade Fredric dit en ny.
Han hinner inte mer än gå utanför dörren så tar lampan på byrån i hallen och dör.
Idag var pappa hit och fick äran att byta min lampa i sovrummet, dit jag verkligen inte når!
Han byten den, den lyser galant. Toppen!
Hoppade nyss i sängen och ska slå på sängbordslampan men ingen reaktion.
Näe då var det dax för den att dö då, som tur är så når jag upp denna gång för att byta lampan! :P
Men jag säger bara dödens död åt alla troll som springer i mina lampor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0