fritt fall..


Ilördags var det jobb som stod högst upp på listan för min del..
Morgonen gick segt som sjutton, även fast finaste var in en vända till mig innan han begav sig hemåt!
Runt tolv snåret stämplade Hannah in och då blev det liv i luckan :)
Lördagarna är ändå dom dagarna som är roligast å jobba, för då hinner vi jobba tillsammans ett tag iaf!
Annars går man bara omvarandra hela tiden.. och snart kommer vi inte alls ses under arbetstid - No good!

Vilket fall som helst..
Vi tycker iaf att det är hur skoj som helst när det kommer nya dekorationsgrejer till våran spelbutik, för vem vill inte pynta till den snyggare? ;)
Sist vi jobbade, var det en julgran som skulle upp och ilördags kom en "tvättlina" för trisslotter! :)
Tvättlinan skulle jag sätta upp och stod och velade fram och tebax länge på den där stolen hur sjutton jag skulle fästa snöret för att det skulle sitta bra...
Hannah kommer och ska hjälpa till och jag ska ta mig ett litet skutt ner från stolen, alltså inte ens en halvmeter upp står jag..
Men klantungen själv tjorvade på nått sätt in sig i stolens rygg och åker frittfall ner på golvet och tro nu inte att det stannade där..
När jag väll rasat ner på fötter så har jag nada balans och kraschar rakt in i soptunnan vid korvgrillen.. Bra jobbat!
Stjärnan min fick sig ett gott skratt och mitt smalben fick sig ett finfint blåmärke! :)

Men nu hänger tvättlina så fint och prydligt där.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0