ge mig ljus!



Jag har återigen åkt till och från Fredric utan spolarvätska i bilen, på en skitig väg med lastbilar till höger och vänster! Brukar man inte lära sig utav sina misstag?
Fick alltså även denna gång stanna till på Ok i Gällö för att tvätta av rutan och köpa mig en dunk med spolarvätska. Dunken la jag senare in i bilen och höll mina tummar för att jag skulle slippa möta några flera lastbilar den sista biten hem.
Åkte ut till mamma som ännu en gång fick hjälpa mig att fylla på, men hör å häpna, den här gången var jag faktiskt med och kikade vart det var någonstans jag skulle fylla på.. så nu kirrar jag det nog själv nästa gång! ;)

Sen åkte jag hem till mitt efterlängtade diskberg och alla härliga julklappar som pryder mitt hallgolv!
Nu är allt putsväck och man behöver inte hoppa sig fram genom hallen längre! :)


Dock har jag ett problem.. av någon underlig anledning gillar mina glödlampor att dö fortare än faan själv.
Ibland har jag börjat fundera om jag trycker på lysknappen för snabbt så inte själva lampan hänger med.. ?
Vilket fall som helst så dog taklampan i sovrummet för ett tag sedan och jag stör mig på det varje dag när jag försöker få liv i lampan, genom att trycka snabbt på lysknappen!
Men mitt problem just här är ju att jag har inte allt för långa ben så jag når inte upp till taket.

Men inte nog med det.. Igår kväll tyckte toalett-lampan att det var dax att stämpla in.
Och hur jäkla kul är det egentligen att sitta på toaletten eller duscha i ett enda stort mörker??
Nej taaaaack, så om nån vänlig själv har vägarna förbi så kom gärna in och hjälpa mig att få lite ljus i mitt hem!! :)

Adventsstaken har oxå hälsat hem för den delen.. Köpte tillochmed nya lampor till den idag men inte ska ni tro att den vill leva för det. Skitgrejer!


Naaajty!

Kommentarer
Postat av: Desirée

nämen malin. fick du inte lära dig de på körskolan?? hehe

2009-12-09 @ 10:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0