gefan!



Igår bakades det för fulla muggar och tillslut hade vi fått till,
Lussekatter, saffransbullar, kolakakor, mintkyssar och nougatrutor.
Nu återstår knäck och sen ska jag baka pepparkakor oxå.
Mums! :)



Idag är det onsdag och min andra lediga dag den här veckan, vilket betyder helgs jobb till helgen!
Dagen kunde ju ha börjat bättre, kan folk bara sluta ta andras tvättider så skulle inte grannfejden eller världskrig finnas, gaah!


Klockan två ska jag få en efterlängtad massage på bästaste Spakliniken, jag längtar!! :)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Men vilken tjej! Kan man inte få komma på kakkalas när man flyttar hem? ÅH nej, jag bjuder aldrig in mig själv ;) Puss sötaste du! Me miss you!

2009-12-02 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0