härlig dag!


Mina lediga dagar är nu över för den här veckan. Varför flyger lediga dagarna iväg medans arbetsdagarna går segt som en gammal kola?
Lustigt det där.

Gårdagen började ju som jag tidigare sagt att nån jäkel tagit min tvättstugetid!
En fin och inte för arg lapp printades ner och sattes upp på tvättstugedörren runt sisådär halv tio snåret..
Halv 2 fick jag tillgång till tvättstugan, men taaaaack idiot!
Hann slänga in två maskiner sen var det bara till att gasa bort till Spakliniken för en underbar massage!
Efter den sköna halvtimman skulle jag möta upp syster för en tripp på staden..
Vi inhandlade lite julklappar och fyndade lite till oss själva med! :)
Handlade med oss god mat hem till Suss och tryckte i oss den på två röda då vi var vrålhungriga!
Klockan närmade sig då halv 7 och jag hade fortfarande bara hunnit med två maskiner..
Så kvällen bestod av att springa upp och ner till tvättstugan!
Hade även bästaste Helen på mysfika under kväll! :)


Idag är det torsdag och kvällsjobb står på schemat.
Jippiekajjej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0