julemys.


God fortsättning vänner! :)

Nu har julen och en utav årets stressigaste högtider kommit och gått.
Kvällen före doppare dagen tillbringade jag tillsammans med mitt hjärta hemma i stan.
Julklappsöppning, bingolotto och julemys! :)
På självaste julafton packade jag ihop mig för att tillbringa dagen ute i byn tillsammans med familjen och lite släkt - en hel mysig dag hade vi!
Har bara fått toppen julklappar rakt igenom så jag är mer än nöjd! =D

Sen kom juldagen och min sista arbetsdag för 2009.
Jobbade kort dag och sen sprättade jag och fredric på vindunken och peppade upp oss inför kvällen! :)
Var ett helt gäng som var på plaza och käkade god tre rätters och sen spenderade vi kvällen där med goda vänner! Kanon kväll även det! :)

Annandagjul firas som alltid hos moster med kusinerna på mammas sida.
God mat, trevligt sällskap och en hel hög slitna människor - precis som det ska vara! :)

Idag står tvättning inför nyår på schemat, alltid lika roligt :)

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0