Julmarknad.



Igår tog vi oss en välförtjänt sovmorgon och åt en mys frukost tillsammans,
jag älskar lediga dagar tillsammans! :)

Sen begav vi oss ner till Jamtli för att njuta av årets Julmarknad.
Njöt var nog det sista jag gjorde.. svin kallt var det och vinden bet ända in i benmärgen!
Fyfarao.
En kopp glögg och en tunnbrödstut med julskinka blev det iaf, mums!

Sen styrde vi kosan till Mio för att hämta ut nya soffan och sen avslutade vi med lite julklapps shopping! :)
Köpte med oss kina mat hem och hade en riktig myskväll - me like!


Idag jobbade jag kort dag och imorgon är en härlig ledig dag :)


Men mest av allt längtar jag till helgen, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0