skulle jag vara nyfiken?



Igår kväll hade jag och fredric planerat att vi skulle ha en julklappskväll.
Slå in paket, rimma och ha det mysigt! :)
Men när han entrade dörren hade han med sig julklappar till mig!!
Det hade vi dock inte kommit överrens om och jag ifrågasatte varför han hade med dom redan nu.
Det var enbart för att han inte skulle glömma dom till jul, smart tänkt av han där, guldfisken! ;P

Vilket fall som helst...
Ni som känner mig vet om att det är livsfarligt att ta in paket och dylika hemliga saker i mitt hem om man inte får öppna det inom dom närmsta timmarna!
Nicke nyfiken har tagit över min roll just nu och jag kan snart inte bärga mig!
Men efter ett samtal med mannen idag, då han var bombsäker på att jag redan hade tjuvkikat på ett utav paketena så måste jag verkligen bevisa att jag kan hålla mig jag med!! :P
Helst av allt skulle jag vilja ha julafton nu på stört.
Mysigt ska det bli! :)


Nu ska jag invänta John Blund och försöka förtränga paketen som ligger två meter ifrån mig! :)
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0