Bullshit.


Dagen har innehållit massvis med jobb och vid tre tiden stämplade jag ut för att äta en god lunch och känna att nästan halva dagen flygit förbi.. mer eller mindre..
Under lunchen läste jag givetvis tidningarna och i ÖP vill jag minnas att det stod i mitt horoskop något i stil med;  " att detta skulle bli en fantastiskt dag och vi som arbetade med kunder skulle trivas som bäst!"
Jag arbetar med mina arbetskollegor och möter alla sorters kunder varje dag, hela tiden, nästan varje sekund.
Men funderade ändå igenom dagen när jag läst mitt horoskop, för på nått dumt jävla vänster så tror jag på sånt där skit!
Kom iallafall fram till att dagen hade verkligen varit lysande med inte en endaste sur kund, förutom EN direkt när mitt pass startade.. men henne hade jag förträngt då!

Efter min rast stämplade jag in igen och glad i hågen av att detta skulle säkerligen bli en bra dag rakt igenom!
Hann nog inte mer än komma ut till kassan tills en man vräker all sin galla han missat spy upp nångång under sin 62-åriga livstid över mig!
Detta enbart för att han och hans familj staplar alla fram till mig och dottern i fråga vill köpa ett paket cigg och missar tydligen alla våra skyltar som visar att är du under 25 år är man skyldig å visa legg!
Så jag ber fröken fräken om det, men det har hon ju såååklart hemma i väskan men hon är ju lätt över 18 år!
Glöm å dröm var min enda tanken men jag höll min mun tyst enda tills hon hojtade till sin pappa att han kunde hiva fram sitt legg istället.. Men stopp i backen där satte jag ner min fot och där stod den stadigt hela tiden!
Aldrig i hela mitt förbaskade liv att jag tänker sälja till någon som för det första inte ens ser ut att ha åldern inne själv å sen mitt framför mina ögon ber pappan köpa dom istället!
Detta gjorde ju såklart att pappan fick sitt vredesutbrott och skulle minsann skriva om mig i tidningen, tjohoo kändis i'm! =P

Slutligen tog han sin stora mun och gick ut från butiken med mitt namn nerprintat högst upp på listan, förvånar mig inte om det sitter tiotusen knivar i ytterdörren imorgon när jag vaknar. Så arg var den härliga herren på 62 bast!

Jag själv skulle skämmas ögonen ur mig om jag hade en sån där pappa och skulle aldrig i hela mitt liv visas utom husets väggar med honom hellre skulle jag äta blodpudding tills jag dog å då äre illa!

Efter denna surpupp så kom det tack och lov bara vänliga människor och det är för dom man vill ha kvar sitt jobb! =)
Frågan är ju om jag ens ska skänka ett öga till horoskopet imorgon.. tål att tänkas på!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Men shit vilka puckon, måste ju ha varit inavel hela högen.

2009-07-21 @ 01:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0