HippHippHurraaaa!


Idag fyller världens bästa syster år!
Det firade vi med dunder å brak å en massa gott fika på hennes gata i stan! =)
Fridun var givetvis på plats och talade tydligt om för mig att hon måste få mer nagellack, of course my lord!
Så fram med nagellacket å sen lackade vi både tår å naglar =)
Sen fick hon stå å spana ut genom fönstret efter snygga pojkar åt faster, jag bad hon säga till om nån gick förbi - Hon ska ju lära sig i tid. Men tråkigt nog så dök ingen upp så vi åt jordgubbar istället! =) 

Jordgubbar som Jag, Suss å Jän1 var å plockade igår, mumsiga som bara den å bromsar till förbannelse!!
Så gott folk, here i am bromsbiten å jävlig igen. tack!


Grattis återigen käraste duu.
Jag Älskar Dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0