kanon kväll.



Idag slog jag som sagt till på att köpa en fläkt...
Hade ju varit trevligt om det stått på kartongen att den inte var ihop monterad och att det inte bara var till att tuta och köra..
Jag har vänt och vridit på varenda liten del och nu äntligen fått ihop fanskapet..
Men då låter det ju som att den ska flyga i tiotusen tals delar vilken sekund som helst.
Vad sjutton lider den av?
Jag trodde då att en fläkt bara vara till att stoppa i vägen och fläkta runt med, men intee då!!


Ikväll blev det häng i solen i en park men några kalla i handen med det underbara gänget!
Kanon kväll å jag hoppas jag inte är lika mycket myggbetts uppäten imorgon när jag vaknar som jag var imorse från gårdagens korvgrillning.

Och sen mitt köttsår i huvudet, nu har ÄNNU en körtel attakerat och svällt upp på halsen.. man börjar ju undra vad det är för dunder bromsjäkel som har tuggat på mig!!

Nu ska det sussas, imorgon vankas en ny dag med massa steek!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är helt underbart ute i Vålbacken, förutom hettan som är i lägenheten. Viste att det var varmt där på sommaren, men inte SÅ varmt :) Du måste ju komma ut och hälsa på. Vad ska du göra i helgen? Puss

2009-07-02 @ 09:14:19
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0