skvaller-tajm...


Nog för att jag vet om att vi tjejer är grymt bra på att skvallra och prata en massa hela tiden, när som helst med nästan vem som helst!
Men nu har 4 äldre herrar stått utanför mitt fönster i över 45 minuter och pratat om sin kompis som är helt nerkärad i en tjej som det inte verkar bli något med men som kompisen ifråga inte verkar inse..
Jag har även fått veta att kompisen nekar till att han är intresserad av något mer än bara vänskap, men sen upplyste herrarna mig om att man smsar minsann inte 50 sms per dag till nån man inte vill något mer med..
För dom hade minsann massa egna tjejkompisar som dom inte ens smsade med varje dag - Trevligt! =)

Jag har varit och lyft persiennen och skådat dom med mitt öga tillochmed och dom har en sån livad konversation så till och med ett och annat kroppspråk kom fram!

 Säga vad ni vill grabbar men ni är lika stora skvallertackor ni! =P

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha!! Då ska dom aldrig mer klaga på oss skvallertanter ;-P

2009-07-15 @ 18:30:24
URL: http://ingenkomentar.blogg.se/
Postat av: Annichen

;D

2009-07-16 @ 09:51:29
URL: http://anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0