arbetsledare.



Imorse var jag på återbesök hos min kiropraktor och fixade till ryggen, dra ända in nånstans vad ont det gör!
Jag gruvade mig sjuhundraelva gånger igår och gjorde allt i min makt för att komma på undanflykter för att slippa gå dit! Men efter många om och men så tog jag mig i kragen och gick dit..
Direkt efteråt känns man som en ny människa men nu har värken efter alla fix hit och dit börjat kännas - pain!


Sen begav vi oss ut till byn för att börja på vårat nya projekt som jag hittat på!
Så jädrans finurlig jag är och tänk vilken tur jag har haft att få den syster jag har fått, händig som en gud och fixar allt jag hittar på! Kanon!
Vi kompleterar varandra jävligt bra om jag får säga det själv och jag borde satsa på en karriär som arbetsledare!
Lättsamt jobb det! ;)


Arbetsledaren med skyddsglasögon, viktig detalj!


Min såkallade arbets-slav är redo för ett nytt projekt! =)
Jag vet nått som inte du vet.. ;)



Rätt soft att vara arbetsledare,
hann tillochmed gå och kolla på kossor undertiden! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0