dödens död åt jordens alla bromsar!


I lördags grillade vi och hade det gött hemma hos mig. Efter x antal drinkar och det var dax att börja bege oss innåt då jag känner att det gör ont i nacken och av rena reflexen nyper jag åt och hoppas att mygg-jäkeln dör i ett nafs!
Fick ingen mygga i handen utan bara nått svart äckel.. Helen undersökte mitt huvud och det var  precis som ett myggbett ser ut konstaterade hon..
Tänkte inte mer på det men vaknar upp på söndag morgon med en fet bula i nacken som gör ont, jäkla mygga å sticka hårt tänkte jag!
Syster får kika i huvudet på mig igen för det kändes så stoort för att vara en sketen mygga.
Jahopp fyndet att en stor köttbit av mitt huvud fattades gjordes på engång - tack! (överdriver kanske en aning.)
Söndagen gick och måndagen kom och nu var värken ännu värre i huvudet, ja men visst då har en jäkla köttel i huvudet gått till angrepp mot det här köttsåret som broms-jäveln ställt till med så det känns som jag har två av världens största bulor i huvudet och jag tackar gud att jag inte klippte av mig håret sist!!
Jag hoppas innerligen att bromsen dog med min köttbit från huvudet i munnen så fort jag nöp ihop han!
skit djur, vem har uppfunnit dom? äckliga är dom!

Kommentarer
Postat av: Desirée

hahaha vad du är roligt =) Ja de är inge roligt med dom där jävla krypen. Och de är mer än någonsin tycker jag Kram

2009-06-30 @ 12:54:23
Postat av: Pillan

Kan inte annat än att hålla med, har ju fan blivit sönderbiten till tusen jag med :(

2009-06-30 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0