ge mig sool.


Underbara lediga dag, hade varit ännu underbarare om den hade innehållit mängder med steeekar sol!
Klockan ringde tidigt imorse för att jag skulle hinna ta mig upp till stekar timmarna..
Slår upp ögonen och inser att den här dagen kommer inte bli solig heller, man blir inte ens förvånad längre!
Så jag drog täcket över huvudet och sov några timmar till.
Sen har jag och mamsen varit på en shoppar runda för att avsluta med en god fika och sen styra kosan ut till byn för att kanske lyckas fånga någon solstråle..
Meen när jag anländer och tagit på mig bikinin kommer guds alla svarta moln och nu är solen puttsväck borta för idag!

Har tagit plats i hammocken på altanen och här är det skit varmt, ungefär som en bastu! Underbart!


Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0