mat, mat, maaat.


Efter att ha levt på potatis å ägg i snart en vecka är jag redan enormt less.. Inte ens coca-cola smakar så gott som det ska längre! vad är det som händer? guds dryck till människan lixom!
Men vill man vara fin får man lida pin.. tråkig nog så är det inte ens därför jag är satt på diet..
Men det blir säkert nått bra av det här i slutändan oxå om inte annat kommer jag vara skit less på potatis å ägg iaf.
Så nu är ju frågan ska jag synda å äta en fet grillad köttbit ihelgen eller ska jag sitta där med mina potatisar?
Känns ju som att äter jag köttet är ju den här veckan bortkastad ändå.... den som lever får se! =)



Nu är det dax för jobb och ikväll lär det vara kaaaos. kan folk bara sluta äta mat?
odla potatis å skaffa höns vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0