Mer HäggBärsLikör till folket!


Återigen har helgen varit helt fulländad och man skulle kunna kalla den, den bästa helgen på länge!

Fredagen innehöll jobb till halv 12 och sen stämplade jag ut till den efterlängtade helgen!!
Lunchade med Syster och Per och sen jagade vi inflyttningspresent till Herr Nilsson i flera timmar.. På kvällen styrde vi upp en lite polisfest hemma på min gatan i stan och sen bar det iväg till Plaza och en kväll med mycket flytande föda.

Lördagens uppvaknande av Herr Valtersson var inte direkt tummen upp, mer tummen rakt ner i halsen!
men efter många om och men så var jag uppe och runt klockan två var vi ny duschade, fin klädda och påväg till Lit för en oförglömlig kväll!
Erik har ärvt ett slott av en rik tant, en tant han inte ens är släkt med men som kände att han var värd det!
Och all rätt, det har verkligen hamnat i rätta händer. Huset är inte vilket hus som helst utan det är verkligen ett slott, hur fint som helst och stoort så ni kan inte ana!

Och flyttar man nånstans måste man såklart ha inflyttningsfest!
Vi var runt 40 pers som grillade och hade det gott tillsammans, spelade biljard, hängde i baren, bastade, grävde upp rabatten eller gick en rundvandring bland alla uthus. Kvällen innehöll med andra ord allt en hemmafest ska göra! =)

När klockan passerat midnatt och lite till var vi några tappra själar kvar som inte ville hem riktigt ännu..
Så vi ryckte upp luckan i köksgolvet för att bege oss ner i källaren som förövrigt är lika stort som slottet.
Där nere satte vi oss i vinkällaren och delade på en Häggbärslikör gjord 1976 och den mina vänner kan jag säga satt där den skulle! =)
Tack alla vänner och speciellt mycket Tack till Erik för en grym kväll!!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, vilken kväll. Jag hade garanterat lika roligt som alla fulla människor :) Men källaren mitt i natten var ändå pricken över i:et! Det där måste vi göra om! Puss

2009-06-16 @ 10:55:09
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0