packat och klart..



Japp då var det packat och klart och C ligger å sussar i sängen.
Jag har som i vanlig ordning fått jävlar i mig ont i halsen å snoret bara sprutar ur näsan på mig - underbart!
Så jag sitter här precis färdig packad och dricker en kopp the med hopp om att skiten är väck imorgon...
Dock kommer jag inte få sova många timmar eftersom bilen börjar rulla runt 3-4 vilket innebär knappt 2 timmar..
Men jag är inte bitter för nu är det S E M E S T E R ! ! ! ! !
För er som inte vet lr försått så kliver jag och mannen på ett flyg 16.20 imorgon som tar oss till Phuket och sen vidare ner till Cape Panwa, Thailand!
Vi ses till Påsk igen och då vill jag ha vår ! ! ! !


Går allt som det ska, hookar jag upp med Pauline onsdag förmiddag vid vårat hotell i cape panwa, jag håller alla tummar för det!!

Godnatt, Puss.

Kommentarer
Postat av: Desirée

Meeen vad fuskigt. =) Hoppas ni får en trevlig resa! Mannen?? Måste jag få höra när du kommer hem! Puss å kram

2009-03-24 @ 09:18:17
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0