sportlovsvecka..


Ja nu börjar våran sportlovsvecka lida mot sitt lilla slut.. vi har hunnit med:
- Gått i fina vädret på isen 1,5 mil.
- Pimplat och fått 2 firrar.
- Spelat tv-spel, dock inte utklarat ännu.
- Åkt längdskidor - återkommer om det så fort jag har bilder.. =)

Kan inte mer säga än att detta har varit en kanon sportlovsvecka, i like!
Avslutade fredagen med att avklarat x antal timmar på jobbet och min näst sista arbetsdag innan s e m e s t e r ! ! !
Nu återstår bara måndag kväll att bocka av, sen åker vi!! =)
Ska bli himla skönt att komma iväg å slippa all den här resfebern.. sjuktligt mycket sån har jag! uhaa.

Nu ska jag åka ut till byn - lapa lite sol, ta hand om min kissemiss och fixa det sista papprerna innan resan...
Ikväll blir det en helkväll med världens bästa tjejer och det ser jag grymt mycket framemot. =)

Vi hörs!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ingen bil =( Pappa tyckte att den va för dyr, och så tycker han att de va fel märke ;-P

Tack själv för bästa kvällen =) Puss

2009-03-22 @ 18:40:29
Postat av: Kickan

SV: Bara bra med mig! :)

hur länge har du bloggat Malin?



kram Kickan!

2009-03-23 @ 15:24:48
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0