Thailand,


Nu är vi äntligen framme i stekheta Thailand och Cape Panwa.
Vi starade 04.00 hemifrån Östersund på Tisdags morgonen för att ta oss med bil upp till Luleå.
Helt sjukt vad lite snö dom har norrut mot för vad vi har hemma i stan.
Resan gick galant uppåt förutom min dunderförkylning som såklart var tusen gånger värre, men vad hade jag väntat mig?
Landade i Luleå strax efter 12 och checkade in på stört för att sen fira med mat och lite alkohol på flygplatsen, är det semster så är det!! =)
16.20 Så var planet fullpackat och våran resa mot Thailand startade.. 11 timmar i ett flyg, underbart..
Men det gick motförmodan riktigt bra, jag kunde dock inte sova mer än två timmar men Crister däremot sov som en stock mest hela vägen..
Göttade oss men skumpa och fleece-filtar på planet, lyx! ;)
Kanon god mat hela resan och gott å dricka fanns det med så vi klagar inte! =)
helt imponerad på alla små barn som orkade sitta still så himla länge utan att skrika så jäklarns mycket ändå.. duktiga!

Vi landade här 9.20 thailänsk tid imorse och då var det bara att sätta sig i mini bussen som tog oss till vårat hotell.. åh herreguuud säger jag bara. mamma hur har du ens kunnat åka bil lr dylikt i detta land?
dom kör ju som galningar och jag var livrädd mest hela tiden..

30 grader och solen steker som bara den.. dagen har spenderats med Paulines familj på deras hotell, hur fräscht som helst!!
tråkigt nog packade dom väskorna och åkte hem till sverige idag.. men vi hann ju ses litegrann iaf.. Mycket trevligt!! =)

Nu har vi precis kommit tebax till hotellet från att ha varit ute och ätit godmat och det är dax att fira med bacardi breezer och sen blir det sängen för en ny härlig dag imorgon!! =)

Hoppas ni har det bra hemma i svinkalla sverige, vi njuuuuter!! ;)

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att ni njuter! :) Saknar dig vännen! Vi ses när du kommer hem och ha så rackarns trevligt nu sötskruven :)

2009-03-25 @ 19:02:05
Postat av: Pillan

men! Mitt namn försvann ju här uppe. Jag tänker då försöka tillkännage mig igen! Pillan ska det stå! :)

2009-03-25 @ 19:03:51
Postat av: mamma

Härligt att höra att ni är framme och att allt gott bra. Hoppas att du nu förstår varför man inte ska hyra bil eller moppe i detta land =LIVSFARLIGT Ha de så skönt så hörs vi. Puss o kram mamma, pappa hälsar också.

2009-03-25 @ 21:15:16
Postat av: Hanna

Guud så avis jag är, njut varje minut. Att dom kör som dårar kommer du vänja dig med efter ett tag :) Puss

2009-03-26 @ 08:01:46
Postat av: Syster

Härligt med semester!! Här har jag haft Fridun på besök, och det är inte semester kan jag säga ;) vi har klippt, klistrat, ritat, kollat film, lekt med skoter och lastbilar, ätit banan och karra, läst bok och badat... och allt på 2 timmar puh Njut medans ni kan! Hälsa krille. Puss och Kram <3

2009-03-26 @ 18:16:47
Postat av: tobbe.

haha, erkänn dom kör sjukt...helt skevt! :)

men det är lite tjusningen med utlandet också :)

ha det bra & njut nu för fan, för det är du värd!

puss

2009-03-27 @ 22:47:51
URL: http://vagskada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0