dag två.



Imorse när vi klev upp med tuppen så var det grå himmel och en och annan regndroppe föll från skyn, vilket gjorde oss en aning besvikna då det inte var sånt här väder vi önskat till våran sportlovs vecka...
Men innan snabba malin hade duschat och var ready så kom solen äntligen fram, wohoo!! =)
Vi packade bilen full och inhandlade massor med gott fika.. sen gasade vi iväg mot Singsjön och ut i vida världen!
Idag var det pimpling av både fiskar och sol som stod högst upp på listan.
Vi är grymma som få och kirrade precis allt från att fälla upp en bom till att ta av fisk från kroken själva.
Dock blev vi inte långvariga då Cilla trampar igenom dubbel isen inte bara en utan fem gånger.. och är dyblöt!
Dax att packa ihop alla utrustning och bege oss mot bilen då det säger splaaash och jag är oxå igenom, lovely!
Så dyblöta och med värmen på max i bilen gasade vi hemåt för en tvspels eftermiddag, vi har hört att man även gör sånt på sportlov om det är dåligt väder! =)
Men vi eller jag hann iaf få upp två firrar som fick simma tebax igen, men jag fick upp dom iaf! ;)
Imorgon är en vilo dag från aktiviteter på dagen... då ska Cilla gå på möte och arbetsintervju och jag ska börjar packa min väska för nu jäklar är de nära.. snart en vecka tills jag ligger där å steker. underbart! =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0