gooodmorgon!


Så jätte good var den nog inte, vaknade 04,45 av att jag trodde min hårtork stod på full speed och susade.. Så var inte fallet.. Utan det var Sopbilen som var utanför fönstret och höll på att sopa gatorna 04,45!
Stängde sovrums fönstret och drog sen täcket över huvudet för att sova gott i 2 timmar till då jag vaknade pigg som en lärka och super pepp för den här dagen! Underbart!
C ska åka till jobbet och där pryder hans bilruta en P-bot, kanske inte så underbar dag iaf?
Nu blir det att ta bort en bil och fram med cykeln istället, eftersom två lägenheter håller sakta men säkert på bli en! ;)



Nu ska jag bege mig till jobbet för en korvutbildning, ni hörde rätt. k o r v u t b i l d n i n g .
Imorgon slår vi upp portarna för nya spelhörnan, med korvkiosk. Jippie yo!
Sen är dagen fullspäckad.. precis som det ska vara när man är ledig!


Puss å Kram.

Kommentarer
Postat av: Annichen

ja men nu är det dax att ja pallrar mig in till stan och träffas herr C!;)

för har ni kommit till sådanna tankar måste ja få träffa han först, att det kan vara så svåååårt att sätta sig i bilen och köra 2mil är helt otroligt!

kramar

2009-05-14 @ 19:34:56
URL: http://anjosa.blogspot.com/
Postat av: Petro och Jossan

Fin blogg:) Kolla gärna in våran blogg:)

2009-05-14 @ 20:07:10
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0