utmaning!



Jag älskar utmaningar för det mesta, men förtillfället håller jag på jäklas med en utmaning jag inte riktigt går hand i hand med ännu.
Sånt kan jag tycka är riktigt jäkla jobbigt.. å det är precis vad detta är!
Idag slår vi upp portarna för nya Förbutiken med spel och korv på jobbet.
Och det är givetvis där jag hamnat.. ikväll ska jag med andra ord kränga Korv och Keno och jag är bigtime skit nervös redan!!

Jag har väll inte sålt en korv i hela mitt liv och aldrig planerat att göra det heller..!
Det närmaste jag sålt en korv var säkerligen på ett Midsommarfirande hemma i byn när jag var liten..
Men då tyckte ju alla att man var liten och söt och att det gjorde inget att man tog i brödet med fingrarna.

Dessutom är korvmojängen hög som ett hus att jag funderar på att införskaffa mig en pall dit!

Finns ingen återvändo snart ska jag infinna mig där... det är dessutom jag som öppnar imorgon med. Gosh!


Kommentarer
Postat av: Annichen

;)

2009-05-14 @ 19:36:01
URL: http://anjosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0