fireman.



Alla tjejer drömmer nångång om att få tillbringa sitt liv med en het brandman!
Och ni kan ju bara gissa en gång vem som har dragit den lyckliga lotten och har hamnat i ett såndat liv?
Scooore, Malin var namnet och jag gillar't! :)
Dock finns det både för- och nackdelar att vara tillsammans med en brandman..
Eller ja det finns mest fördelar och när jag tänker efter är det nog bara EN nackdel..
Nackdelen i det hela stavas J o u r. Veckan då man måste ha en bil nära tillhands och finnas på max 5 minuters avstånd från brandstationen. Vilket leder till att man inte kan göra och planera så mycket, för när man minst anar det så skriker larmdosan ut ett larm. Jour veckan brukar även infalla när det händer massa roligt, typiskt!
Jag gillar jour veckan så länge det inte är något larm och jag bara får ligga och mysa med världens bästa, för hur det än är med larm eller inte så älskar jag han otroligt mycket. :)


Kommentarer
Postat av: Desirée

Jasså har fredrik gått och blivit brandman nu eller vad? Allt bra med dig? Vi må ju ta å träffas nå mer nu snart tycker jag. Kram

2009-11-05 @ 14:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0