mys lördag.


Igår blev det inte alls någe adventsstädande, då jag kom på att mina julsaker ligger nere i förrådet och dit törs jag inte riktigt gå själv.. :P
Så då sköt jag upp städningen och allt tills idag, bra där! :)


Tillbringade eftermiddagen och kvällen med bästaste Tess och Jess.
Åkte på Ica Maxi och handlade lite av varje och sen hem för att göra tacos till ett helt kompani som vi sedan tryckte i oss, muuums! :)
Myste, snackade skit och kollade på tomten är far till alla barnen!
Toppen kväll ända ut i fingerspetsarna! :)


Nu ska jag återgå till att bygga ihop min jäkla julstjärna som bara vill leva sitt eget liv, blää!



Men dö då för i helvete tomtejäääävel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0