pain.


Idag klev jag upp med tuppen för ett besök hos kiropraktorn och jag verkligen ogillar det till tusen!
Irene är nog den starkaste kvinnan jag känner.. helt sjukt ju!
Att hon med den där lilla kroppen har den jäkla kraften och förmågan av att bara sticka in pekfingret i min kropp så får hon mig att vilja stor-tjuta!
Smärtan som befinner sig i kroppen varar säkert bara i 1 minut men det känns som sju svåra år när man väl ligger där!
Efteråt är det dock skönt när man känner att det mesta har rättat till sig och sitter där det ska i ryggen och inte flera kilometer ifrån födelseplatsen!
Däremot vet jag redan i nuläget att jag kommer gå som en 90-åring imorgon, dagen efter är alltid värst!
Hujedamig!

Meeen,
Imorgon är det äntligen helg!!
Klockan tolv stämplar jag ut, för att sedan infinna mig på jobbet till klockan två för att hämta upp Hannah min stjärna för lite shopping och sen blir det tjejhäng med alla underbara brudar från willys!!
Kan bara bli grymt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0