dejt-taajm.


Idag är min lediga dag och som vanligt så innehåller den tvätt..
Men den har faktiskt innehållt en massa bra saker hittills oxå..
En mysig morgon, en god lunch med världens bästa mamma som har kommit hem nu =)
och sist men inte minst en toppen dejt med min släkting Cilla - blod är faktiskt tjockare än vatten! :)


Dock så har jag skjutit upp det tråkigaste på hela dagen så det får göras ikväll istället, buuh.
Men först ska jag hoppa i bilen för att åka och få en god middag ute i byn, samt dela med mig av några julklapps idéer.
Jihoo ni hörde rätt, det är oktober och jag har redan planer på några julklappar så nu jäklar ska jag se till å ro dom i land oxå!
För hur ofta händer det att jag är ute i så här god tid? Haha :)


Imorgon fyller lilltrollet mitt år, men så länge hon kräks avstår jag från att åka dit :)


blodet själv, våren -09


Kommentarer
Postat av: Pillan

Fan vad imponerad jag blir av dig söt du! Jag har också tänkt börja med julklapparna tidigt, inte dagen innan som vanligt ;) Saknar dig jag, vi har inte setts på flera flera veckor nu! :(

2009-10-13 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0