holiday.



Igår var det fredag och kort dag på jobbet, 12.15 stämplade jag ut för en efterlängtad helg.. :)
Styrde kosan mot Elin och klippte till luggen lite, så nu ser jag världen några millimeter mer än i fredags morse, tack kära du!
Efter det så var det tajm för spakliniken i några timmar.. Badade jacuzzi i säkerligen en timme så jag var som en enda bubbla hela jag sen.. avnjöt en skön massage och sen bastu för hela slanten, några underbara timmar alldeles för mig själv - sköönt!! :)

Sen kom mannen och hämtade upp mig för lite helg-handling och sen styrde vi kosan till slottet en bit utanför staden!
Idag har vi haft utflyktsdag och varit till tjutboda, mer om de kommer senare, och sen avslutade vi med en tripp till dollarstore.
Nu myser jag i sängen alldeles själv när han är på jobbet en sväng för att sen komma hem och fylla upp jacuzzin så ska vi mysa hela kvällen lång och jag älskar livet just här och nu, underbart!! :)


Hoppas ni har en toppen helg!
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Annichen

det är sååå härligt att höra gumman!

2009-10-03 @ 22:52:55
URL: http://anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0