pain.



Fyfaraaao vad ont det gör att knäcka till ryggen.. Jag gråter samtidigt som Irene är jätte glad och nöjd över att felet äntligen släppte! Som vi har kämpat flera gånger för den där "lilla" knakningen i nacken skulle inträffa.
Frågar ni mig var det där knaket hur stort som helst och det knakade och lät i hela nacken och ryggen!
Fybubblan, men det blir nog bra tillslut och nu är det hela två månader tills nästa besök :)

Nu har jag nyss avnjutit en god lunch hemma hos mamma och ett kvällspass på jobbet återstår - välkomna! :)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Ja du får ju gärna komma hit och fika =) Kan ju fixa de ja... Ja jag tycker också att hon kan ta och komma ut nu, fast ändå inte. ;) Vill inte bli av med magen riktigt än. Men hör av dig till veckan då när du kan! Kram kram

2009-10-02 @ 09:43:45
Postat av: Desirée

Ja men har vi kommit hem så får du ju komma iallafall även fast bebisen kommit ju!! =) Ja men ring du den dagen =) Kram

2009-10-02 @ 14:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0