som man bäddar...


får man ligga..

Fredric är som jag sagt tidigare nere i södra sverige, närmare bestämt på underbara Gotland och ska lorta ner sig ordentligt imorgon.
Dock får jag ju såklaaaart inte glömma att han är ju inte där själv, han har ju lillpojken Ricky med sig! :)
Man skulle kunna säga att Fredric är som Ricky's extra pappa?
Han väcker han på morgonen (Ricky har väääldigt svårt att komma upp annars!), Han ser till så han har färdkost med sig på den långa resan ner, Han ser till så han har öl fulla händerna när dom åker färjan över till Gotland som tar flera timmar. Han har även bokat ett hotellrum med en queen-size säng, som dom skrytit som tusan om innan resan gick av stapeln. Tjiii fick dom och den var tydligen mindre än min sköna säng, haha! =P
Han har även varit ute och rastat lillpojken idag, då fick han klättra ut för en klippkant vid havet, så fredric kunde ta några fina bilder på han.
Nu skriver jag som att Ricky vore en hund eller något liknande, men det är han inte. Han är en livslevande människa i sina bästa dar och han är så söt så, även i kallingar = bildbevis!
Nån som är suugen? I fix it. Han skulle behöva en tjej/kvinna/dam/pojke/man/herre , så att jag får vara den som delar queen- size sängen med Fredricoo nästa gång! :)


på lördag lär dom vara skitigare än vad dom är på bilden här uppe, mums! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0