underbara onsdag.


Imorse när jag vaknade var nästan alla snö som kom igår borta.. endast slask kvar. Dimman låg och tryckt över staden och några solstrålar trängde igenom och lyste upp slalombacken på frösön, underbar fin morgon!! :)
Spenderade morgonen hos Elin och nu är jag snygg i håret igen - thank you darling! :)
Efter några timmar där hade dimman försvunnit ute och solen lyste och värmde på ordenligt, traskade hem över gatan för att byta om och sätta på mig hurt-skorna. och gick ut på en långpromenad - häärligt!! :)
Nu återstår det tråkigaste ever, tvätt och städning - bläää!!
Meeen snart är det kväll och den hoppas jag blir den bästa på länge, för fyfan vad jag saknar Fredric nu!!! :)


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0