bathroom.



Nu börjar det äntligen hända lite mer grejer i huset. :)
Toaletten är på plats, handfatet börjar ta sin form och duschen är snart där den ska vara!
I Sovrummen är det bara lister och lite småplock kvar, sen såååå!
Jag längtar som en toka tills det är klart, mysigt! :)

Vi var och pysslade på riktigt mycket igår och var riktigt effektiva,
nu kan man tillochmed hänga upp sin jacka om man kommer på besök - bra där! :)

Imorse styrde jag kosan hemåt staden igen och har nu handlat klart inför helgen.
Har handlat så jag hoppas det räcker och blir över för nio vackra gamar!
Imorgon åker vi och Vårforum 2010 är äntligen häääär! =D


Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

Då kommer jag på besök så jag kan hänga upp min jacka :)

2010-04-21 @ 20:10:31
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

Får kolla på det imorgon,

jag går skyddsombudskurs :)

puss o kram

2010-04-21 @ 22:42:45
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/
Postat av: Desirée

Jätte fint de blev.. Vart har ni köpt handfatet och skåpet? Vi får träffas när ni kommit hem vi har haft lite fullt upp iveckan =/ Puss ha sp roligt nu!

2010-04-22 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0