Påsken 2010.



Jag jobbade nästan hela veckan lång och det var givetvis folk till förbannelse dagarna lång.
långfredagen slutade jag i hyfsad bra tid så då vankades det godmat hemma hos mamma och pappa och vi avslutade kvällen med flera timmar i badtunnan - underbart! :)
Lördagen kom och det var min sista arbetsdag på Willys, känslorna var minst sagt blandade.
Skönt att slippa aset till chef men tråkigt att förlora dom underbara arbetskamraterna.
Allting brast då det stod en fin blombukett med ett jätte fint kort till mig i fikarummet.
Och efter det var mina tårkanaler öppna den dagen, hujedamig.
Men det var så himla fint gjort och jag är så tacksam att jag fick avsluta med flaggan i topp och med ett toppen gäng runt om mig hela helgen! TACK! :)
När jag stämplat ut för sista gången så väntade Fredric och bilen på mig för en färd till Åkersjön och svärföräldrarna!
Vi kom upp ganska sent på lördagen men klev upp till en desto tidigare Söndag!
Klockan nio var det dax för mötet med en härlig dag och avfärd med skotrarna.
Åkte några mil skoter först för att sedan spänna på oss skidorna och åka 2kilometer till en tjärn för att fiska.
Man får inte åka skoter dit så skidor var det enda alternativet! :)
Jag fick första fisken - Stolt!!! :)
Dagen var helt fantastiskt underbar, sol som stekte och god mat, bra sällskap och fisken nappade som bara den!

Igår tog jag och Fredric skotern och åkte en sväng till Ansätten för att fika lite. Mysdag! :)
På kvällen åt vi god familjemiddag och firade svärfar som fyller år idag!
Sen packade vi bilen full och åkte hemöver..
Riktigt tråkigt att återvända hem efter en toppen helg, men plikten kallade..

Jag har som sagt slutat på mitt gamla jobb och idag entrade jag dörren till det nya..
Mer än så tänker jag väll inte säga just nu, men första dagen gick hyffsat bra! :)

Nu väntar sängen, imorgon är en über tidig morgon.
Mer om påsken och bilder kommer.. :)

Hoppas ni haft en toppen Påsk ni med!
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0