klippa häck..


Helgen har varit lugn och skön, vi har ätit kräftor, druckit gott och haft det bra! :)
Igår vaknade vi med tuppen och begav oss ut på en långpromenix, skönt som attan.
Sen tillbringade vi dagen ute på gården och slutligen lastade vi bilen full med blommor och åkt upp till moster med dom. Hon blev super glad och vi blev glada att bli fri lite mer blommor! ;)
Sen återvände vi hem och jag svängde ihop en jätte mumsig röd- och svartvinbärskaka.
Mumsfilibabba!

Idag har jag sovit länge, ringt några viktiga samtal och hängt med Elin. :)

Imorgon ska jag spendera några timmar på Skönhetscenter och få mina naglar fina.
Hyfsat dumt planerat av mig, då jag ska besöka Willys på torsdag för lite arbetstimmar.
Undra hur många fina naglar jag kommer få behålla efter den dagen? =P
Hur som helst så ser jag framemot morgondagen och eftermiddagen ska jag tillbringa med mina finaste Tess! :)


Nu kommer Fredric snart hem från brandmansövningarna, första Jourveckan på ett halvår nu. Och ikväll ska vi klippa häck, kan ju bli spännande även de! ;)

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0