trerätters.


När Fredric slutade jobba igår eftermiddag gjorde vi oss redo
för att åka in till staden och bli bjudna på middag hemma hos
Cilla och Johan.
Underbara Cilla har äntligen fått jullov och kommit hem igen!! :)
Johan fyllde år och det firades med en helt sjukt god trerätters
middag. Dom är grymma i köket dom där två!
Tusen tack för en trevlig kväll fina ni!

Påväg hemåt svängde vi in hos Suss och Ronnie och jag hämtade
igen min kära kamera som jag glömde där förra veckan.
Så om jag haft några nya bilder hade jag kunnat bjuda på dom,
men det kommer! ;)

Nu tänkte jag ta och baka lite mera lussekatter, mumsfilibabba.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Fy va gott me lussebullar...mmmm!



Ja han är elak parasitjäveln..hmpf! Men idag är jag riktigt piggelin.. wiiie!

haha, Maja som va här var också snäll,sådeså!;)



Tack fina du..



Kramar

2010-12-14 @ 12:39:30
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trerätters är så gott. :P

2010-12-15 @ 03:32:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Joanna

näe,tror fan jag ska bli kung på o köra traktor! ;)



jamen allvarligt,huur kan man få såna dyra elräkningar? Vi hade också så,någon månad ifjol..man vill ju bara grina! :(



Kotletterna ja..



Ja,du rör ihop

Soya

Creme Fraich (hur faan stavas det?)

Grädde

Sambal Olek

Är osäker på hur mkt av varje..men kan kolla upp de.. ;)



Sen lägger du kotletterna i en långpanna, slår över röran och in i ugnen! 1 ½ timme ska dom va inne och på 175grader tror jag?



Sen gör det som sej själv.. Heelt perfekt!=)

Å de blir sjukt gott och mört!



Kramar

2010-12-17 @ 08:57:02
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0