ännu en gång är den död.


Man kan ju bli galen för mindre..
Min blogg vill inte riktigt fungera som den ska och ibland kommer jag inte ens in på den.. mycket märkligt!
Men jag hoppas den är kry nu och vill fungera.. :)

Min helg har iallafall varit bra.
Fredagen innehöll säkerligen mitt sjuhundraelfte samtal till bredbandsbolaget inom loppet av sju dagar.
För er som inte vet om det så har min kära älskade tv-box återigen tagit sig en resa upp till gud.
Jag får snart gråa hår på allt som har med tv-boxar och dylikt att göra.
Varje gång man ringer in till supporten så får man ju berätta vad som uppstår på tvrutan och hur jag upplever felet..
Den här gången hackar bilden och ljudet sig hela tiden och tillsist låser sig bilden men ljudet fortsätter.
Mannen i andra sidan luren frågade givetvis även denna gång vad som uppstår och hur min tvbild ser ut just nu.
"Jaa, just nu har jag på Svt1 där det ska vara skidåkning, ljudet är på skidåkningen men på min bild är det en fastfrusen gorilla i bild."
Mannen skrattade och givetvis jag med, men han undrade ju hur det såg ut och det var ju sanningens ord.
Jävla gorilla, jag tror ju att nån driver med mig snart!!

Efter samtalet packade jag ihop mig och åkte till Fredric.
Käkade mat på krogen och sen klädde vi på oss för att åka och kolla när Pontus och grabbarna spelade hockeymatch. :)

Lördagen startade vi med en sovmorgon och sen snöskottning bigtime, ibland förstår man varför man vill bo i hyresrätt. :P
Återvände hem till staden för att träffa lite Willys folk och en utgång på det.
Trevligt som tusan hade vi det. :)

Söndagen gick i tycka-synd-om-mig-själv-tecknet och nu är det redan en ny fullspäckad vecka igen, roligt!


Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0