fullrulle.



Mina dagar går mest åt till att ta en lång sovmorgon och sen stressa en aning för att hinna få alla viktiga telefonsamtal och papper igenom.
Idag har jag hittills hunnit med att fylla i ett papper, ringt ett utav dom två samtalen och ett besök hos elin har även hunnits med! :)
Nu återstår bara att lämna in papperet och ett telefonsamtal till, som jag nog skjuter på tills imorgon :P


En runda på staden hade jag även tänkt hinna med, tiden bara springer iväg!
Likaså veckorna och nu är det redan helg igen :)

Kommentarer
Postat av: norrlandsgöteborgaren

missat det viktigaste samtalet!

MIG!

2010-02-11 @ 18:52:04
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0