high five på mig!



Yees, jag tog och stängde mina ögonlock bra precis när hockeyn drog igång.
Men jag har nog upptäckt det bästa sömnmedlet hittills iallafall,
Z:a har pucken, snygg passning till foppa och skooott, neej han missar.
Snaaark.
Dom spelade säkerligen jätte bra, jag hann ju som sagt inte se ett jota.
Det jag såg var ur en liten glipa i min ögonvrå och hur bra blir den bilden egentligen?
Vaknade till vid halv 4 snåret och då stog det 2-0 till grabbarna - braa jobbat!
Vid den tiden lät jag grabbarna fortsätta spelet medans jag själv tog med mig mitt täcke och somnade gött i sängen istället! :)


Men nu är jag pigg och redo för en ny dag! :)

Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

haha, va faktiskt samma för mig också.

somnade och vaknade lite då & då :)

2010-02-18 @ 23:17:18
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0