Jag ska bli spion!



Jag tror jag har hittat mitt nya kall här i livet..
En kär vän till mig träffade en utav det manliga könet för några veckor sedan och kan sen dess inte släppa tanken av honom.
Dock är det enda hon minns ett förnamn, staden personen kommer ifrån och möjligtvis ett årtal människan kan vara född på.

Och vad gör man inte för sina vänner?
Jag har alltid haft en inbillning om att jag kan sånt där med spioneri..
och nu jävlar är det bevisat!!
Hon hade letat igenom sisådär 1000 pers utan napp.. jag sätter mig ner och efter 10 minuter är han hittad.
Vi skrattar så vi snart går av!!
Hur kul som helst är det ju!


Ge mig ett namn å en ort så kirrar jag det.
För hittar jag en vid namn Filip i en utav Sveriges största städer så hittar jag nog allt, haha!

Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

Du är grymmast!

2010-02-07 @ 14:49:08
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0