utvik..



Var in på en väns blogg och hittade denna vackra sverigekarta med diverse konstiga ortsnamn.
Ryckepungsvägen har legat mig varmt om hjärtat för inte allt för länge sedan.
Undertiden jag jobbade på nummerupplysningen så var nog frågan vart Mekonomen i Falun ligger, den mest ställda frågan ever.
Och den ligger just där, på ryckepungsvägen.
Men jag har ju iallafall efter att ha skådat denna karta, bestämt att i sommar är det jag som beger mig till Rumpsjön.
Tänk vilken upplevelse.. Rumpsjön borde ju betyda att det bara är massa härliga rumpor där..?
Fast det är klart då borde ju isåfall Köttsjön innebära...
Näe fyfarao det är ett annat kaptiel. :)
Däremot tycker jag dom missat en viktig detalj och ort på denna karta..
För några somrar sedan så var vi härliga tjejer samlade och hade en toppen helg på en annan ort än i Östersund.
Vi hade precis varit på stranden då vi på hemvägen skådade denna skylt och vem hivar inte kläderna framför en sådan?


Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Feeeegt å sudda bilden =P

2010-02-05 @ 10:26:37
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Helen

De va en härlig liten tipp =)

2010-02-05 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0