We're In Trouble..


När vi var mindre så anordnades Små Stjärnorna för oss hemma i min by.
Föräldrar och andra intresserade var såklart välkomna på våran uppvisning.
Vi hade även en uppvisning på Jamtli för samtliga i Jämtlands härliga län.
Detta finns givetvis inspelat på X antal filmer, underbart!

Jag och Annichen drog på oss rollen som tjejerna i Shampoo.
Vi hade nog inte en endaste susning om vad vi skulle mima fram, låten går ju otroligt fort!
Jag tror vi mest var fascinerad över solglasögonen och den stora röda peruken vi fick ha på huvudet.. :)
Jag var även med i Spice Girls, Backstreet Boys och Smurfarna - härliga tid! ;)



Kommentarer
Postat av: Desirée

Ja de där var ju ett bra tag sen. hahaha här var man TLC =)

2010-02-12 @ 09:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0