malina bor i zambia.



Härom dagen pratade vi om att jag ville göra om en del av båthuset till ett stall och skaffa mig en häst.
Jag tyckte det vore perfekt att använda Fredrics vollyboll-plan även till en ridplan.
Jag menar man brukar ju alltid annars försöka slå flera flugor i samma smäll? ;)

Han var inte riktigt med på min idé.
Han klagade på att hästskit i sanden inte var någon höjdare för grabbarna och att det var dom som skulle få slå ihjäl levande flugor istället.. På sätt och vis har han kanske rätt.
Men jag la fram det lite fint att hästen faktiskt kunde beta av gräsmattan och därmed behövdes ingen gräsklippare..
Han föreslog då att han kunde möta mig på halva vägen och köpa en get som betar av gräsmattan istället.

Det han inte fattar är ju att en get har jag ju redan, fast i Zambia.
Men jag är stolt att jag har min Get Malina där och inte här hemma.
Det var en utav mina bästa julklappar förra året! ♥



























Kommentarer
Postat av: Pillan

Haha, sötskruven :)

2010-01-29 @ 06:45:10
Postat av: Cilla

VAD I HELA HELVETE??? Vad är det jag läser... jag håller med fredric... ingen jävla häst o stall... inte i mitt båthus.. herregud... fick nästan en chock o dog en smula nu... =p

2010-01-29 @ 16:34:50
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

njae lite arg är hon allt men jaja! :)

snabba cash va kass..! :D

komsi komsi komsi komsi!!!

2010-01-30 @ 02:55:42
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0