ett, två, treee - starta!



Jag är för himla dålig på att somna på nätterna, det bara går inte!!
Imorse vid åtta snåret ringde telefonen för väckning, jag var som döden själv men det var bara att ta tjuren vid hornen och tillsist pallra sig upp.
Jag pälsade på mig massvis med kläder och pappa kom och hämtade mig för att göra ett försök att få igång bil-fan.
Han hade med sig startkablar och grejer men bilen gav inte ifrån sig någon reaktion alls.
Efter många djupa suckar och svordommar så testade vi en sista gång och då minsann knackade han igång!
Tur för han säger jag bara!!
Så nu ännu en gång är han ute i byn på upptining och laddning utav batteri.

Jag hade planerat att åka skidor idag men det sket sig ju bra nog rejält det.
Men det kommer ju en dag imorgon oxå och är det så att fanskapet är på min sida då,
så ska jag bannemig ut på en tur!! :)

Istället tvättar jag och borde ta tag i städningen... underbara dag.

Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

saknar dig men inte saknar jag kylan hos dig, det gör inte bilfan min heller ;)



Jag har dejat john blund igen flera dagar i rad..förlåt :(

2010-01-14 @ 18:41:10
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

ah, ett porträtt av dig hade inte vart helt fel! :)

2010-01-15 @ 00:21:34
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0