Gott Nytt År!



GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER!
Hoppas ni har haft ett kanon bra slut och början på det gamla respektive nya året! :)

I onsdags packade jag och Fredric in oss i bilen och efter många om och men var vi äntligen påväg till Vemdalen, där det nya året skulle firas in! :)
När vi nästan nått ända fram hade det skett en stor bilolycka strax utanför vemdalsskalet och vi blev därför ståendes i en lång bilkö i ca en timma innan det blev dax att vända om och åka en väg som gick över vargen istället.
Väl framme i stugan packades grejerna in och sen korkades alkoholen upp.
Den satt där den skulle och kvällen blev helt perfekt!
Tåget tuffade flera gånger på dansgolvet och kvällen var helt toppen! :)

Torsdagen kom och vi alla var mer än trötta.
Men en After skii vill man ju inte missa och strax efter den var det dax att svida om för en super god nyårs middag i fint sällskap! :)
Runt halv tolv snåret landade vi på hotellet för att fem i tolv köpa skumpa i baren och skåla in det nya året tillsammans allihopa! :)
Även denna kväll bjöds på mycket dans och galenskap.

Fredagen packade Marielle och Kricke ihop sina grejer och lämnade oss.
Vi andra var segare än världens segaste kola.
Men vi hann med en sväng om på hotellet även denna kväll.

Lördagen innehöll hemresa och smärta.
Då årets första helvetiska uringvägsinfektion har krypit på min kropp.
Men imorgon ska jag äntligen få komma till doktorn och förhoppningsvis få lite pencelin. :)
Lagomt när vi kom hem till stan hade tvboxen dött IGEN, vilket gör mig galen!
Men annars så känner jag på mig att det här året kommer bli toppen!! :)
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft.


Jag och Kärleken Nyårsafton 2009 ♥


Kommentarer
Postat av: J The Great

Tack för ett gott nyårsfirande! God fortsättning yooo..

2010-01-07 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0