husmor.



Är en aning trött efter den hittills långa dagen.. :)
 
Vaknade klockan sex men tog mig inte ur sängen förrens halv åtta snåret, men hela grejen var ju att jag var vaken innan tuppen iaf!  :)
Kände att det skulle vara gott med varm choklad till frukost, hur jag nu kunde vara så dum å ens tänka tanken!
Ställde mig och kockade ihop min hotellfrukost, hade en del bollar i luften samtigt - jaa!
Men vem farao konstruerade en visp som är tyngre i den delen man håller i än själva visp grejen?
Det resulterade ju bara i en sak... SPLASH och de mesta av chokladen var utspridd över h e l a mitt kök!!
Så det var ju bara ta tjuren i hornen och storstäda köket, puuh vilket slit jobb!
Har även hunnit med sovrummet, så nu återstår bara hallen, badrummet och vardagsrummet.
Men än är ju inte klockan midnatt! :P

Mitt på dagen tog jag mig en välförtjänt break från städandet och mötte upp världens bästa Pillan på staden!
Promenerade längst storsjön tills vi var som två isbitar.
Då placerade vi oss på ett fik och fikade gott å pratade en massa skit, me like!
Sen vankades det hemgång och tvättstugan here i come. blä.
Har varit en riktig husmor idag. :)
Har även hunnit att slå sönder ett glas under dagens diskning oxå, det är inte bra å kliva upp för tidigt!

Nu ska jag skura vidare och byta gardiner i köket, sen gott folk är det godnatt för min del! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0